skip to Main Content

Postopek nakupa po korakih:

1. Izbira in nakup izdelkov

S klikom »V KOŠARICO« kupec izjavlja:

  • da je v skladu z zakonom starejši/starejša od 18 let;
  • da mu ni odvzeta poslovna sposobnost;

Uporabnik želene izdelke poišče preko menijev ali vpisom imena artikla v iskalnik. Za prikaz podatkov o izdelku klikne na fotografijo izdelke, kjer se nato pokažejo informacije o izdelku. V kolikor želi izdelek kupiti, klikne “V KOŠARICO” , s čimer izdelek doda v nakupovalno košarico, v kateri ostanejo vse dokler jih ne potrdi za nakup (»Na blagajno«) oz. jih ne odstrani iz le-te. Uporabnik si lahko s klikom na nakupovalno košarico (»Poglej košarico« na desni zgornji strani kjer je navedeno število izdelkov, ki se trenutno nahajajo v košarici ter cena) ogleda izbran izdelek ali več izbranih izdelkov, kjer lahko izbira količino izdelkov za nakup, pri čemer ima vselej možnost odstranitve artikla iz nakupovalne košarice. V kolikor je na izbran izdelek podana koda za popust ali nagradne točke, ki jih uporabnik želi koristiti je potrebno v nakupovalni košarici to tudi označiti. Za preračun stroškov dostave se v spodnja polja vnese državo, regijo in poštno številko. Ob izbiri »Na blagajno« bo uporabnika skozi celoten nakup vodil sistem po korakih. Izpolniti je potrebno vsa polja označena z zvezdico (Ime in Priimek; Naslov in številka, Pošta; Kraj; Telefon oz. GSM; Elektronski naslov; Geslo;) in označiti s kljukico ali je naslov plačnika enak naslovu prejemnika. V kolikor se naslova razlikujeta je potrebo vpisati tudi naslov dostave. V kolikor je kupec že registriran uporabnik v naši spletni trgovini, se v podatke za pošiljanje prenesejo vsi podatki, pri tem dodatno izpolnjevanje polj ni potrebno. Za pravne osebe je potrebne še vnesti podatke o imenu podjetja ter davčno številko. Kupec zaključi naročilo z klikom na gumb “POTRDI NAROČILO”.

2. Registracija uporabnika:

V naši spletni trgovini lahko kupec  opravi nakup kot gost (neregistriran uporabnik), pri čemer je potrebno izpolniti vsa  z zvezdico označena polja, ali kot registriran uporabnik. Tako se ob prvem nakupu brezplačno registrira, kjer si ob registraciji določi uporabniško ime in geslo. Z ustvaritvijo računa bodo vaši nakupi hitrejši, na tekočem boste s statusom naročila, hkrati pa boste lahko pregledovali tudi zgodovino vaših naročil.

3. Pošiljanje naročila:

Po končanem postopku izbire kupec pošlje naročilo (klik na POTRDI NAROČILO), pri čemer dobi na svoj vpisani elektronski poštni naslov obvestilo, da je status naročila “na čakanju”, z vsemi že vpisanimi podatki (izbrani način dostave, izbrani način plačila, podjetje, ime in priimek, naslov, pošta, e-naslov, naročeni izdelki, cena posameznega izdelka, skupna cena vseh naročenih izdelkov, cena poštnine, celoten znesek nakupa).  Pravni status takšnega naročila je “prednaročilo” in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani ponudnika. V kolikor je predviden rok dostave daljši od sedem dni, ponudnik o tem, ob potrditvi naročila, obvesti kupca preko elektronske pošte, telefona oz. gsm-ja. 

4. Potrditev naročila:

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na kontaktno telefonsko številko navedeno ob naročilu. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Kupec prejme po elektronski pošti obvestilo z statusom naročila “Pregledano – V obdelavi”. Pravni status takšnega naročila je “Naročilo” in zavezuje ponudnika k zagotovitvi naročenih izdelkov.

5. Blago odposlano:

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca (status Naročila – “Poslano”). Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

6. Naročilo zaključeno:

Ko je naročilo v celoti obdelano in  odposlano, se naročilo spremeni v status ”Zaključeno”.

Back To Top
Hvala! Povpraševanje je bilo uspešno poslano.!

SAMO PRAVNE OSEBE lahko prejmete stol v test. Stol mora biti ob vrnitvi nepoškodovan. V kolikor je stol poškodovan imamo pravico zaračunat nastalo škodo. Pogoje za testiranje lahko preberete tukaj.

Izpolnite spodnji obrazec za naročilo testnega Sanus stola

    Strinjam se s pogoji testiranja.

    Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

    Privacy Settings saved!
    Nastavitve zasebnosti

    Kadar obiščete katero koli spletno mesto, lahko to shranjuje ali pridobi podatke o vašem brskalniku, večinoma v obliki piškotkov. Tukaj nadzirajte svoje osebne storitve za piškotke.

    Ti piškotki so obvezni za delovanje spletne strani in jih ni mogoče izklopiti in sistema.

    Za uporabo te spletne strani uporabljamo naslednje tehnično zahtevane piškotke
    • wordpress_test_cookie
    • wordpress_logged_in_
    • wordpress_sec

    Uporabljamo spletno trgovino. Za košarico in naročilo bosta shranjena 2 piškotka. Ta piškotka sta obvezna in jih ni mogoče izključiti.
    • woocommerce_cart_hash
    • woocommerce_items_in_cart

    Decline all Services
    Accept all Services