Splošni pogoji
Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne SANUS STOLI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Opredelitev pojmov
- ponudnik je Juma Andreja Mahorič s.p., Novorogoška 16d, 2204 Miklavž
- uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
- spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v sedmih dneh po sporočilu o odstopu.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.
Kako vrniti?
- V roku 14 dni nas morate obvestiti o v vračilu izdelka in izdelek vrniti nepoškodovan,
- blago zapakirajte v ustrezno embalažo,
- poleg izdelka priložite še kopijo računa in dopis,
- stroške pošiljanja krije pošiljatelj.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo po telefonu ali po e-mailu.
Plačilo
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR ali preko Pay Pala.
Dobavni rok
Dobava blaga je 4 – 7 delovnih dni v ostalih primerih pa 20 dni.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Stroški dostave se obračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije….
Poštnina
Poštnina znaša 8,90€ z DDV.
Garancija
Vsi stoli v naši ponudbi imajo 24 mesecev garancije. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
- pošiljatelj mora biti jasno razviden
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni siva_b udeležbe v njih.
- željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
OPOZORILA
- Na stolu ni priporočljivo početi karkoli drugega kot sedeti.
- NE STOPAJTE NA SEDEŽ!
- O pravilnem sedenju poučite vsakogar, ki še ni sedel na podobnem stolu. (Sanus –Pručka z gibljivim sedalnim delom)
- Za morebitne poškodbe pri nepravilni uporabi stola ne odgovarjamo.
- Maksimalna dovoljena teža uporabnika je 110 kg.
- V primeru, če ste izbrali stol s svetlimi oblazinjenimi deli, se nanj ni priporočljivo usesti v oblačilih temne barve, ker le ta lahko puščajo barvo (jeans, delovna halja…) in tako trajno zamažejo in obarvajo tkanino.
Vzdrževanje
Sedežno površino in ostale dele lahko po potrebi očistimo z vlažno krpo in blagim detergentom.
Embalaža in pakiranje:
Stoli so pakirani v kartonski škatli in so sestavljeni. Embalažo obvezno hranite za morebitno vračilo blaga.